Γιατί να μην μαθαίνουμε μουσική στο σχολείο;

 

Από την αρχαία Ελλάδα ο Πυθαγόρας παρηγορούσε τους ψυχικά άρρωστους με μουσική. Έπειτα αξιοσημείωτο είναι ότι ο Όμηρος διηγείται πως ο Οδυσσέας τραγουδούσε έτσι ώστε να καταπραΰνει τις πληγές του και με τις επωδούς τραγουδούσε με σκοπό να γλυκάνει τις αρρώστιες. Στην Παλαιστίνη ο Δαυίδ θεράπευε τη διαρκή θλίψη του Σαούλ παίζοντας άρπα. Oι Έλληνες, οι Χαδαίοι, οι Αιγύπτιοι και οι Ινδοί είχαν την πεποίθηση ότι η μουσική ήταν δώρο των θεών.

Η μάθηση μουσικών οργάνων είναι εξαιρετικά χρήσιμη και ωφέλιμη για τον άνθρωπο αφού του ακoνίζει το μυαλό, τον κρατά συγκεντρωμένο και αποδοτικό ακόμα και σε δύσκολα περιβάλλοντα. Επίσης οργανώνει την ομιλία και ενισχύει την αφομοίωση που προέρχεται από την οποιαδήποτε ανάγνωση. Επιπλέον βοηθά στην ευκολότερη μάθηση ξένων γλωσσών και βοηθά στη χρήση της μητρικής μας γλώσσας. Τέλος, μας βοηθά στην αναλυτικότερη χρήση κάθε προσλαμβάνουσας.

Τα παραπάνω είναι αποτελέσματα πανεπιστημιακών ερευνών. Ακόμη, αρκετοί ερευνητές επισημαίνουν ότι σε όλα τα σχολεία πρέπει να προστεθούν μαθήματα μουσικών οργάνων!

Έτσι με αφορμή τα παραπάνω αφού η μουσική έχει τόσο ευεργετικές για τον άνθρωπο ιδιότητες γιατί να μην μαθαίνουμε μουσική στο Σχολείο;;;


φωτογραφία: Peris K.   κείμενο: Meli.K

 

depi. ΤζοΤζο Ραφαέλλα Κ Meli.K Strs K.
Panos13 Peris K. Afroditi S. Elisavet Greg K.
Χρίστος Θ. Στρατής Δ. roufis Πάνος Τ. Piter Kon.
black_dog. Αγγελική π.
     Μάρτιος 2011 - 1ο τεύχος
     Μάρτιος 2012 - 2ο τεύχος